2012. augusztus 21., kedd

legegyszerűbb tészta szósz

ismét odáig jutottunk a konyha művészetben ÉdesEgyel, hogy a "nincs itthon semmi"-ből isteni kaját rittyentettünk, kb. 15 perc alatt. 

kifőztünk negyed kiló tésztát olajos sós vízben, ahogy kell, leszűrtük, ahogy kell, félretettük ahogy kell amíg el nem készült a szósz.
a kép ugyan a vitaminsziget.com-ról van, de a kaja
nagyjából ugyanígy nézett ki. csak túl éhesek voltunk fotózni..

még hozzá ez a szósz:


  1. 3 paradicsomot jó alapos megmosás után cikkekre vágtam szőröstül bőröstül héjával együtt. aztán közepes lángon jól megpároltam saját levében, időnként mondjuk nem árt kavargatni, nehogy leégjen. 
  2. alaposan megsóztam.. 
  3. ..és borsoztam.
  4. 3 szép, egészséges bazsalikom levélkét szintén alapos fürdőzés után felaprítottam (a középső eret nem árt kivágni, hogy ne legyen rágós.) és rádobtam a már puha és latyakos paradicsomra. 
  5. azután kb fél ek. cukrot szórtam rá
  6. még egy ideig hagytam hadd főjön szét, kavargattam, és ilyesmi. 
  7. majd lezártam és a tányérkánkra pakoltam a tészta tetejére. 


tádámmm, kész is az ebéd.

jó étvágyat!

további egyszerű, gyors, saját recepteket itt is találsz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése