2013. január 13., vasárnap

ez az év is elkezdődött

hajaj, már egy fél hónap el is telt .

volt ugyan takarítás, de inkább a semmi extra kategória, és kreatív is csak apró dolgokkal lettem, úgyhogy az   most nem kap közlést. a karácsonyi lemaradásom pedig még lemaradás marad, képek hiányában.

viszont ma összedobtam egy jó kis vacsit, amit gondoltam megosztok veletek. a vacsit nem, csak a receptet.

5 nagy szem gombát (csiperke) meg egy fej hagymát felszeleteltem (a hagymát igaziból nagyobb kockákra vágtam) és olajon fedő nélkül időnként megkavarva, hogy le ne égjen, pirítottam, fonnyasztottam, meg ilyenek. sóztam, borsoztam. tettem hozzá egy fél konzerv borsót, azután felöntöttem kb egy deci vörösborral, Merlot volt, még Szilveszterkor nyitottuk meg. a borról eszembe jutott a mazsola (ugye szőlő-szőlő), úgyhogy azt is tettem bele. tovább hagytam rotyogni, kicsit elfőtte a levét, aztán megszórtam egy kb teáskanálnyi cukorral, és még egy kicsit hagytam rotyogni. slussz passz. közben főztem ki rizst, pirítottam hozzá diót (ami ÉdesEgy ötlete volt).
így első kóstolásra nekem kifejezetten ízlik, de még nem ettük meg, mert ÉdesEgy most csinálja hozzá a desszertet.

tálalás után csinálok képet, és ha sikerül ha nem felejtem el, akkor majd kifüggesztem ide. ja, és remélem jól indul az Új Esztendő mindenkinek!:)) 

1 megjegyzés:

  1. Jónak tűnik a recept, de nem tudom, nekem hiányozna-e a borsó, ha nem lenne benne... Mi lett utána a desszert?
    Lolly, mi újság veletek mostanában?

    VálaszTörlés